Working student IT- German
Jetzt bewerben
Working student IT- German

Working student IT- German

Werkstudent Kein Home Office möglich
Jetzt bewerben
Infosys BPM

(Working students IT-German (m/w/d)

Working student long version – English

IT-Support

Who are we?

Infosys BPM is a leading international digital services and consulting company. We support companies in 46 countries. While we constantly challenge conventions, our motto remains unchanged: Everyone deserves a chance to grow!

What does your future job look like?

  • You are the helping hand for employees of well-known Dax-listed companies with problems in hardware and software via e-mail, telephone, chat or ticketing.
  • You will receive error messages and inquiries and solve them independently (of course after extensive training and always with access to guidelines).
  • If you are not able to solve the problem, you will forward it to the next support level.

What should you bring with you?

  • Currently enrolled student
  • Fluent German and good English skills
  • Motivation for a career in the IT service desk
  • Willingness to work rotating shifts.
  • Desirable: Initial experience in the service desk/ tech support process with remote support for laptops / desktops / LAN problems / application support / small forms etc.
  • What can you expect from us?
  • Use of the international training database, which always has the latest training available.
  • Relaxed team atmosphere
  • Opportunity to make international contacts.
  • Modern, very well-connected office

Qualifications and other requirements

  • Engineering Graduate/ B.Sc. Computer Science / or Graduate with any technical degree/ diploma required.
  • Location: Dusseldorf

Interested candidate kindly mail to akshatha.m02@infosys.com.

Apply now at Infosys BPM and become part of our motley team! If you still have questions, just let us know.

We are looking forward to hearing from you!

Working student – German

Werkstudent IT support (m/w/d)

Wer sind wir?

Infosys BPM ist ein führendes internationales Unternehmen für digitale Services und Beratung. Wir unterstützen Unternehmen in 46 Ländern. Während wir ständig Konventionen in Frage stellen, bleibt unser Motto unverändert: Jeder hat eine Chance verdient, sich weiterzuentwickeln! Wie sieht dein zukünftiger Job aus?

  • Du bist die helfende Hand für Mitarbeitende von namenhaften Dax-notierten Unternehmen bei Problem in der Hard- und Software per E-Mail, Telefon, Chat oder Ticketing.
  • Du nimmst Störungsmeldungen und Anfragen entgegen und löst sie eigenständig (natürlich nach ausführlichen Training und immer mit Zugriff auf guidelines)
  • Solltest du das Problem doch mal nicht lösen können, leitest du es an das nächste Support Level weiter

Was solltest du mitbringen?

  • Ordentlich eigeschriebener StudentIn
  • Fließende Deutschkenntnisse und gute Englisch Kenntnisse
  • Motivation für eine Karriere im IT-Service-Desk
  • Wünschenswert: Erste Erfahrungen im Service Desk/ Tech Support Prozess mit Remote Support für Laptops / Desktops / LAN-Probleme / Anwendungssupport/ Small Forms etc.

Was kannst du von uns erwarten?

  • Flexbile Arbeitszeiten
  • Nutzung der internationalen Trainingsdatenbank, die stets die aktuellsten Trainings bereithält
  • Entspannte Team-Atmosphäre
  • Möglichkeit internationale Kontakte zu knüpfen
  • Modernes, sehr gut angebundenes Büro

Bewirb dich jetzt bei Infosys BPM und werde Teil unseres bunten Teams! Wenn du doch noch Fragen hast, nur raus damit.

Wir freuen uns auf dich!

By applying for this job posting using LinkedIn Easy Apply you confirm that you have gone through the Infosys privacy notice https://globalcareers.infosysbpm.com/infosysbpm/privacy-notice#germany

Infosys BPM

Kontaktperson:

Infosys BPM HR Team

Working student IT- German
Infosys BPM
Jetzt bewerben
Infosys BPM
Ähnliche Positionen bei anderen Arbeitgebern
Europas größte Jobbörse für Gen-Z
discover-jobs-cta
Jetzt entdecken
>