Senior Director, Customer Services
Senior Director, Customer Services

Senior Director, Customer Services

Bottrop Vollzeit Kein Home Office möglich
Go Premium
Brenntag

Here at Brenntag we currently have an opening for a Senior Director, Customer Services.

This role will lead and steer the overall planning, development, performance, and maintenance of the Customer Services agenda in BSP.

Please note that this role can be based anywhere in the world, but ideally within Europe.

YOUR ROLE & RESPONSIBILITIES

  • Strategise and plan policies and procedures to facilitate a ‘Top of Class’ quality customer service experience.
  • Lead the conceptualization of performance metrics and service levels/requirements.
  • Global oversight & alignment of relevant training and quality assurance programs.
  • Global liaison between Customer Services and BSP Business Units.
  • Oversight of Customer Services in respective regions.

YOUR PROFILE

  • Multiple years of experience within Customer Services Management.

#J-18808-Ljbffr

Brenntag

Kontaktperson:

Brenntag HR Team

Senior Director, Customer Services
Brenntag
Premium gehen

Schneller zum Traumjob mit Premium

Deine Bewerbung wird als „Top Bewerbung“ bei unseren Partnern gekennzeichnet
Individuelles Feedback zu Lebenslauf und Anschreiben, einschließlich der Anpassung an spezifische Stellenanforderungen
Gehöre zu den ersten Bewerbern für neue Stellen mit unserem AI Bewerbungsassistenten
1:1 Unterstützung und Karriereberatung durch unsere Career Coaches
Premium gehen

Geld-zurück-Garantie, wenn du innerhalb von 6 Monaten keinen Job findest

Brenntag
  • Senior Director, Customer Services

    Bottrop
    Vollzeit

    Bewerbungsfrist: 2027-05-16

  • Brenntag

    Brenntag

    500 - 1000
Ähnliche Positionen bei anderen Arbeitgebern
Europas größte Jobbörse für Gen-Z
discover-jobs-cta
Jetzt entdecken
>