Administrative clerk

H. Marahrens GmbH

Details

  • Bremen
  • Vollzeit
  • Kein homeoffice möglich
  • 36000 - 60000 € / Jahr (geschätzt)

Auf einen Blick

  • Tätigkeit: Du unterstützt unsere Hauptkunden und bereitest Angebote sowie Aufträge vor.
  • Arbeitgeber: Familienunternehmen in Bremen, spezialisiert auf Objektbeschilderung.
  • Benefits: Jobrad, umfangreiche Schulungen und direkte Kommunikation im Team.
  • Wieso dieser Job: Vielfältige Aufgaben in einem kleinen Team mit Entwicklungschancen.
  • Qualifikationen: Abgeschlossene Ausbildung als Bürokaufmann/-frau oder vergleichbar, Erfahrung in ERP-Systemen.
  • Was du noch wissen solltest: Gute Deutsch- und Englischkenntnisse sind erforderlich.

Das voraussichtliche Gehalt liegt zwischen 36000 - 60000 € pro Jahr.




Administrative clerk (m/f/d) in the internal sales department

Administrative clerk (m/f/d) in the internal sales department
As of now
Full-time
Experienced professionals
Unlimited
H. Marahrens Schilderwerk Siebdruckerei Stempel GmbH
Bremen, Germany

For the next possible date we are looking in the area of object signage for a Administrative clerk (m/f/d) in the internal sales department to strengthen our team at the location Bremen in full time.

Your tasks:

  • Continuous support of major customers
  • Preparation of offers, order confirmations and orders
  • Continuous acquisition of new customers
  • Measures for the optimization and further development of customer potentials
  • Creation, maintenance and control of merchandise management data, such as articles and prices
  • General office tasks and interdepartmental communication with adjacent interfaces

Your profile:

  • Completed training as an office or industrial clerk (m/f/d) or comparable
  • Experience with enterprise resource planning systems, ideally with Microsoft Dynamics NAV
  • Professional experience in sales desirable
  • High sense of responsibility and pleasure in working independently
  • Very good German and good written and spoken English skills

You can expect:

  • A permanent place in a small team within the family business with opportunities for development
  • A permanent employment contract as well as additional benefits in addition to an attractive salary
  • Jobrad / bikeleasing
  • Extensive training by our team as well as internal trainings
  • Short distances and direct communication

If you are interested, we look forward to receiving your application (CV, references, salary expectations, possible starting date) by e-mail to Madelaine Giehre, personal@marahrens.com.
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Your contact

Madelaine Giehre
HR Business Partner
+4942169444 8078 madelaine.giehre@marahrens.com Apply now

Fähigkeiten der besten Bewerber

  • Projektmanagement
  • Geschäftsanalyse
  • Datenbankmanagement
  • Microsoft Excel (Fortgeschritten)

Administrative clerk Arbeitgeber: H. Marahrens GmbH

Das Unternehmen bietet ein familiäres Arbeitsumfeld mit flachen Hierarchien und direkten Kommunikationswegen, ideal für persönliche und berufliche Entwicklung.

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