Service Manager
Jetzt bewerben

Service Manager

Vollzeit 42000 - 84000 € / Jahr (geschätzt) Kein Home Office möglich
Jetzt bewerben
J

Service Manager – EV Charging – Germany

I'm looking to speak to a Service Manager who wants to join a growing company who are a global player across BESS and EV Charging.

This role is going to be crucial in the continued growth of my client, so we are looking to find the right individual to join the team and help expand their servicing offerings.

Responsibilities include:

  • Developing and managing the service team.
  • Create and optimise the service processes.
  • Provide technical after-sales service to customers (by phone/email).
  • Identify key error patterns.
  • Manage performance through KPIs.
  • Report regularly into internal and external stakeholder.

For this role, there are multiple crucial skills, you must have to be successful, they include:

  • Fluency in German.
  • Strong English communication skills.
  • Minimum of 1 year service experience in renewable energy.
  • Technical understanding of EV charging..

The benefits for the position include:

  • Performance related bonus.
  • Company pension scheme.
  • Insurance support.
  • Business travel compensation.
  • Career progression opportunities.

With this role being vital to my client moving forward, we are staging first stage interviews this week.

As stated, fluency in German is crucial as this role with be focussed on the DACH region.

Service Manager – EV Charging – Germany

Service Manager Arbeitgeber: JD Ross Energy

Unser Unternehmen ist ein führender globaler Akteur im Bereich BESS und EV-Ladetechnologie, der seinen Mitarbeitern ein dynamisches Arbeitsumfeld bietet, in dem Innovation und Teamarbeit gefördert werden. Wir legen großen Wert auf die berufliche Weiterentwicklung unserer Mitarbeiter und bieten zahlreiche Möglichkeiten zur Karriereförderung sowie attraktive Zusatzleistungen wie leistungsbezogene Boni und eine betriebliche Altersvorsorge. Mit einem starken Fokus auf den DACH-Raum und einer offenen Unternehmenskultur sind wir bestrebt, ein unterstützendes und motivierendes Arbeitsumfeld zu schaffen, das es unseren Mitarbeitern ermöglicht, ihre Fähigkeiten voll auszuschöpfen.
J

Kontaktperson:

JD Ross Energy HR Team

Service Manager
JD Ross Energy
Jetzt bewerben
J
Ähnliche Positionen bei anderen Arbeitgebern
Europas größte Jobbörse für Gen-Z
discover-jobs-cta
Jetzt entdecken
>