Brand Manager – Young Professional (m / f / d)
Brand Manager – Young Professional (m / f / d)

Brand Manager – Young Professional (m / f / d)

Wiesbaden Vollzeit 36000 - 60000 € / Jahr (geschätzt) Kein Home Office möglich
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Auf einen Blick

  • Aufgaben: Als Brand Manager entwickelst du Marketingkonzepte und Strategien für unsere Produkte.
  • Arbeitgeber: Procter & Gamble, ein führendes Unternehmen im Konsumgütermarkt mit einer 185-jährigen Geschichte.
  • Mitarbeitervorteile: Flexible Arbeitszeiten, Hybrid-Optionen, Bonuszahlungen, Betriebsrente, Aktienkaufprogramm, Fitnesscenter.
  • Warum dieser Job: Verantwortung vom ersten Tag an, vielfältige Karriereperspektiven und internationale Teamarbeit.
  • Gewünschte Qualifikationen: Bachelor- oder Masterabschluss, erste Berufserfahrung in Brand Management oder Marketing, starke analytische Fähigkeiten.
  • Andere Informationen: Entwicklungsmöglichkeiten durch Brand Management Colleges und P&G Leadership Academy.

Das voraussichtliche Gehalt liegt zwischen 36000 - 60000 € pro Jahr.

YOUR FUTURE EMPLOYER

Verfügen Sie über die folgenden Fähigkeiten, Erfahrungen und den nötigen Ehrgeiz, um in dieser Position erfolgreich zu sein Finden Sie es unten heraus.

From its foundation 185 years ago as a soap and candle start-up, P&G today is a leading consumer goods company. We are home to iconic, trusted brands that touch 5 billion consumers worldwide and make life a little bit easier in small but meaningful ways.

Our people are our greatest asset: with our philosophy of promotion from within, we place strong emphasis on employee development and are committed to finding and fostering world-class talent. Learn from our inspiring leaders, shape our supportive and welcoming culture, and place your personal development at the core of your work!

YOUR ROLE

Are you looking to accelerate your Marketing career to the next level? At P&G, our Brand Management teams are the vision and strategy behind each of our brands. Together, we create irresistible, meaningful, and sustainable brand experiences for our consumers.

From Day 1, you are the manager of your business and will put your ideas into practice. You will lead the masterplans behind our product and commercial innovations as well as the marketing elements across all media. You develop strong marketing concepts and identify tactics to build on consumer, shopper, and customer insights (e.g., out-of-the-box ideas to attract new brand users, pilot campaigns on new social media platforms).

Within the Brand Management function, you might join P&G in one of two teams: Commercial Operations team for a particular Brand or Category or Brand Operations team with responsibilities for many categories on a specific marketing touch point.

Each career path is different depending on the unique skills, interests, and goals you bring. Your strong impact and continuous growth will foster a successful career with us.

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Brand Manager – Young Professional (m / f / d) Arbeitgeber: Procter & Gamble

Procter & Gamble ist ein weltweit führender Konsumgüterhersteller, bekannt für seine ikonischen Marken und starken Fokus auf Mitarbeiterentwicklung. Mit einer Firmenphilosophie, die interne Beförderungen und kontinuierliche Weiterbildung fördert, bietet P&G exzellente Karrierechancen und ein unterstützendes Arbeitsumfeld.
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Kontaktperson:

Procter & Gamble HR Team

Diese Fähigkeiten machen dich zur top Bewerber*in für die Stelle: Brand Manager – Young Professional (m / f / d)

Projektmanagement
Geschäftsanalyse
Digitales Marketing
Social Media Marketing
Brand Management
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Procter & Gamble
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  • Brand Manager – Young Professional (m / f / d)

    Wiesbaden
    Vollzeit
    36000 - 60000 € / Jahr (geschätzt)

    Bewerbungsfrist: 2027-04-15

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    Procter & Gamble

    50,000 - 100,000
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