Customer Service Representative DACH
Stokke GmbH
Auf einen Blick
- Tätigkeit: Kundenservice für Einzelhändler und Verbraucher, Auftragsbearbeitung und administrative Aufgaben.
- Arbeitgeber: Stokke GmbH ist ein innovatives Unternehmen im Bereich Premium-Kinderprodukte.
- Benefits: Flexible Arbeitszeiten, internationales Team und Entwicklungsmöglichkeiten.
- Wieso dieser Job: Bieten Sie erstklassigen Service und bauen Sie Beziehungen auf, während Sie in einem dynamischen Umfeld arbeiten.
- Qualifikationen: Kaufmännische Ausbildung, 2 Jahre Erfahrung im Kundenservice, fließend in Deutsch und Englisch.
- Was du noch wissen solltest: Die Position befindet sich in Sindelfingen, Deutschland.
Das voraussichtliche Gehalt liegt zwischen 36000 - 60000 € pro Jahr.
Stokke GmbH
Customer Service Representative DACH
Sindelfingen
2023-09-22T19:26:05Z
What it’s all about
Some of the key responsibilities are the following:
This is a challenging role which will require you to provide premium service to both customers as well as retailers and build relationships to make a lasting positive impression. The scope of the role is frontline support for both Retailers and Consumers, ranging from "Order desk" functions to product related support and administrative tasks in the contractual area. Maintain customer data in ERP System (M3) and in the CRM system (SF) to assure 100% accuracy Retailer and Key Account Support Receive, process and track orders from customers by phone and mail Ensure orders are registered in the Demandware, Altapay and M3 system for shipment and invoicing Issue invoices and credit notes Handle transport and product claims, returns, and exchanges from customers Participate in various other administrative duties of the team Find solutions with other functions in company to meet customers´ unique requirements Be flexible to participate in serving other markets both serving retailers and end
consumers in an international and multilingual team
Requirements:
Commercial Education 2 years experience from similar position preferably Experience from field sales representative would be ideal Strong service mentality Native or C1 in German and fluent English is a must Strong PC user experience (Microsoft Office package) Ready to implement the visions, philosophies and strategies of the company
We offer
DACH Sindelfingen Stokke GmbH Apply before: 2023-10-20 The position is located in Sindelfingen, Germany.
Contact
Fähigkeiten der besten Bewerber
- Kundenservice
- CRM-Systeme
- Microsoft Excel (Fortgeschritten)
Customer Service Representative DACH Arbeitgeber: Stokke GmbH
Stokke GmbH bietet eine unterstützende Unternehmenskultur mit Fokus auf Mitarbeiterentwicklung und flexible Arbeitsbedingungen in einem internationalen Umfeld.