Academy Administrator

Academy Administrator

Vollzeit 36000 - 60000 € / Jahr (geschätzt)
Sysmex Europe GmbH

Auf einen Blick

  • Aufgaben: Verwaltung von Benutzerkonten und Trainingskoordination, einschließlich Catering und Veranstaltungsorganisation.
  • Arbeitgeber: Sysmex Turkey, ein Marktführer im Gesundheitssektor, bekannt als großartiger Arbeitsplatz.
  • Mitarbeitervorteile: Private Krankenversicherung, betriebliche Altersvorsorge, Geburtstagsurlaub.
  • Warum dieser Job: Innovative Arbeit in einem internationalen Umfeld mit familiärer Atmosphäre.
  • Gewünschte Qualifikationen: Englischkenntnisse erforderlich, Arabisch und Französisch bevorzugt, starke Kommunikationsfähigkeiten.
  • Andere Informationen: Arbeitsort ist das Sysmex Büro in Istanbul, Maslak.

Das voraussichtliche Gehalt liegt zwischen 36000 - 60000 € pro Jahr.

Academy Administrator

Your responsibilities

  • Maintain user accounts on LMS
  • Register users and follow up the training status for participants; reminders, cancellations, replacements until the course take place
  • Follow up examination and certification/re-certification processes after the training; provide troubleshooting to participant
  • Ensure continuous communication between departments, trainers, distributors
  • Organize name tags, flip charts, cards, books, pens for the training & follow up stock
  • Organize lunch & catering and dinner plans throughout the training
  • Active participation to EMEA Academy Meetings
  • Communication of Academy calendar to internal & external partners
  • Prepare reports and monitor KPIs
  • Create course in Customer portal
  • Prepare Webinar set up for end customers

Your profile

  • Proficiency in English (both written and verbal) is essential, Arabic and French is preferred.
  • Strong communication skills with internal teams, Distributors/Partners and Sysmex Europe
  • Result oriented with a strong problem-solving skills.
  • Completed military service for male candidates.

We offer

  • Private health insurance covers your family to access top-quality healthcare services
  • Company-contributed private pension
  • Birthday Leave

A family atmosphere as well as innovative working in an international environment. You will join a stable and healthy company, market leader in its field, certified as Great Place to Work .
Back to overview
Contact
Basak Dogan
Place of Work
Sysmex Turkey Diagnostik Sistemleri Limited Sirketi
Maslak Office Building Maslak Mh. Sümer Sk No:4 Kat:16
34485 Istanbul
TR
Field of Employment
Marketing
Working Experience
1 to 2 years
Type of Employment
full-time

Academy Administrator Arbeitgeber: Sysmex Europe GmbH

Sysmex Turkey bietet eine innovative und internationale Arbeitsumgebung mit einer familiären Atmosphäre. Als Marktführer im Gesundheitssektor und zertifizierter 'Great Place to Work' bietet das Unternehmen hervorragende Gesundheitsleistungen und eine betriebliche Altersvorsorge.
Sysmex Europe GmbH

Kontaktperson:

Sysmex Europe GmbH HR Team

Diese Fähigkeiten machen dich zur top Bewerber*in für die Stelle: Academy Administrator

Projektmanagement
Kommunikationsfähigkeit
Berichterstattung
Academy Administrator

Sysmex Europe GmbH

Jetzt bewerben

Bewerbungsfrist: 2026-10-12

Sysmex Europe GmbH
  • Academy Administrator

    Vollzeit
    36000 - 60000 € / Jahr (geschätzt)
    Jetzt bewerben

    Bewerbungsfrist: 2026-10-12

  • Sysmex Europe GmbH

    Sysmex Europe GmbH

    500 - 1000
  • Weitere offene Stellen bei Sysmex Europe GmbH

    Sysmex Europe GmbH
    Laboratory Technician/MTA

    Sysmex Europe GmbH

    Vollzeit 36000 - 60000 € / Jahr (geschätzt)
    Sysmex Europe GmbH
    International Application Specialist

    Sysmex Europe GmbH

    Vollzeit 36000 - 60000 € / Jahr (geschätzt)
Ähnliche Positionen bei anderen Arbeitgebern
A
Sales Engineer

Asdtc Engineering

Vollzeit 7000 - 20000 € / Monat (geschätzt)
M
Technical Administrator

MSK Verpackungs-Systeme GmbH

Kleve Vollzeit 36000 - 60000 € / Jahr (geschätzt)
Europas größte Jobbörse für Gen-Z
discover-jobs-cta
Jetzt entdecken
>